På sista sidan i "Lärare av i morgon" av Carlgren och Marton sammanfattar de boken med att lärare av i morgon kommer ha "bättre kläm på inte bara vad det innebär att lära sig olika saker, utan också hur människor som förstår och respekterar varandra formas".
Jag kan inte annat än hålla med för att utvecklingen går ständigt framåt, inte bara inom läraryrket utan inom allting omkring oss. Så hur skulle det inte kunna utvecklas?
tisdag 20 oktober 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar